härlig lördag

startade dagen med att måla naglarna?
haha, inte ofta det händer men ibland får man sånnadär ryck.
vaknade långt innan klockan ringde, och ville göra något som inte väckte de andra i huset.

sen blev det grötfrukost, till det juice och äggmacka! :D
tog bussen till stan vid tiotiden,
gick upp till mammas lägenhet en stund innan jag lånade hennes bil och åkte till vår match i njurunda.
vi spelade bra, men förlorade med 1-2, väldigt surt om ni frågar mig. så orättvist.


(gammal bild på mig och mina kusiner)

efter matchen åkte jag hem igen, släppte av lisa på stan som åkte med mig från matchen :)
åkte hem till lägenheten och duschade, placerade katterna i deras reseburar och sedan åkte vi till söråker!
var ditbjuden på middag hos moster, eric och kusinerna!

blev grillad mango chutney marinerad kyckling, ris & sås :) hon hade gjort allt anpassat till min och mammas mage, slapp att ha ont i magen efteråt, guld värt!

efter middagen busade vi lite med Nora och Alma, åkte sedan hem hit till lägenheten igen, tagit det lugnt bara.
ska nog sova om inte så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0