hemma efter en fin och behövlig helg i storstaden

veckan som var, måndag till torsdag var jag borta på jobb.
Jag och chefen, hade vädret mot oss väldigt mycket av tiden, mycket regn.
Åkte överallt på jobb, sov i olika stugor varje natt. men gick bra!

tidigt fredagmorgon tog jag och jennie tåget till Stockholm och direkt vidare till södertälje där Mojje bor!
hos honom har vi varit hela helgen, helgen där har varit underbart bra, det var behövligt att få åka iväg.
jobbigt att helgen gick så fort, hade gärna stannat längre.
ena dagen var jag in till stockholm och träffade fler vänner! det var mysigt!
igår blev det lite shopping, fick med mig många bra saker, kan visa imorgon :)
var även ut till Mojjes stuga i Trosa där hans föräldrar var!

Bildbomb med mobilbilder från helgen:













































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0