hurtig morgon

när man vaknar tidigt, försöker somna om men misslyckas med det så är det bara att kliva upp.
eller självklart får man väl ligga kvar och dega, men det har inte jag psyket för att göra.

bror och anton var uppe & åt frukost, mamma kikade på datorn.
klockan var kvart över 6, halvtimme senare åkte de iväg alla tre.
Mamma skjutsade dem till midlanda, och de är nu påväg till Turkiet! fuuuuuuuuuuuuuuuskigt enligt mig.


jag drog på mig träningskläder och stack ut! blev en runda på cirka 6 km!

väl hemma blev det grötfrukost!

nu har jag duschat, ska iväg till västhagen och kika när kusinen Nora 7år ska spela sin livs första fotbollsmatch! :D efter det lämna oliver vid bussen, handla lite behövliga saker på dollar store och sedan åka till stöde för att fixa inför kommande jobbaborta veckan. ska försöka hinna med lunchpicknik med matilda också :)



Kommentarer
Postat av: Mami

<3

2012-08-25 @ 20:48:48
URL: http://erikaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0