långpromenerat idag

klev upp före sju imorse, klädde på mig osv.
packade ihop väskan och gick till tåget!
tåget var en kvart sent, kom till stöde vid strax före halv nio tror jag.
gick hem och lämnade väskan, tog med mig några papper och vandrade över till sörsidan,
gick till dagis och lämnade utdraget ur belastningsregistret från polisen, man ska ju lämna det för att kunna jobba det. Gick även till förskoleklass&fritids och lämnade för det,
de sa att jag nu kan räkna med att det troligtvis kommer börja plinga en hel del i min mobil framöver,
kändes skönt att höra, får hoppas på att det blir så :) vore skönt att kunna jobba lite extra.
vandrade sedan hemöver, gjorde ett stopp på ica för att kika in sportbh och träningstrosor som jag tidigare tittat på. man skulle få en mobilhållare på köpet, en såndär man spänner fast på armen då man ska träna så man kan lyssna musik. bad att få lägga undan det jag bestämde mig för, vandrade hem och hämtade plånboken och gick sedan tillbaka till ica  och köpte sakerna.
på ica träffade jag johanna :) följde med henne till lägenheten och tittade på kattungen som hon och alex skaffan, jättesöt var den! vi drack te/kaffe och surrade lite :) anna ringde, bestämde att vi skulle träffas och promenera, hon kom cyklandes hem till johanna och därifrån gick vi mot norromängarna osv, blev en sväng på 4km! anna hade med sig Ayla också :) blev en liten fika hos farmor innan vi gick till ica, hemmagjord nyponsoppa och korvmacka :'D
jag och Ayla väntade utanför Ica medans Anna handlade :)
efter det hämtade vi våra saker som vi lämnade hos johanna,
jag promenerade hem till mig och Anna cyklade hem till sig.
nu ska pappa och jag till farmor och farfar, bjudna på middag där.
sedan blir det bilbingo med Anna! :D har bestämt att vi ska vinna ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0