magen känns äntligen lite bättre!

haft plågande problem med magen i cirka en veckas tid,
de verkar äntligen börja släppa!
kunde vara med på fotbollsträning igår kväll, kunde liksom röra mig utan att illamåendet & magont tog över!
igår var jag även ut till dom som är på ovissheten, årets treor på awpe alltså.
Thomas ringde och frågade ifall jag ville komma och hjälpa till med en sak,
hämtade en dykdräkt på skolan innan jag fortsatte till dit dom var,
treorna paddlar under deras ovisshet,
så scenariot blev att jag sprang längs bron när de närmade sig,
jag klev över staketet och ramlade" i vattnet där de sedan fick rädda mig!
stannade kvar en stund och tittade på då de hade några övningar.
stafett, ta blodtryck osv.
några var väldigt hängiga/sjuka så de fick avbryta :( Jag tog med mig två ner till skolan,
stoifen tog också två.
han knappt hem så fick jag sms av anna om fotbollsträning, trots att jag ätit dåligt senaste dagarna så kände jag mig ändå hyffsat bra i kroppen så jag följde med, och det gick bättre än väntat.
skulle haft kiosken nu ikväll på derbyt mot Stöde, har bakat osv.
men tränaren hade tydligen räknat med att jag skulle spela, så fick försöka hitta någon som kunde ta kiosken.
Min älskade syster ställer upp så jag kan spela! guld värd ♥

Kommentarer
Postat av: Mami

skönt att den börjar att ordna sig <3

2012-08-16 @ 22:15:16
URL: http://erikaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0