mer nytt till träningsgarderoben

- ett par fotbollsskor!
(vet inte hur många år sedan det är som jag köpte ett par, har i flera år ärvt skor.)
- Pulsklocka med ett tillbehör som räknar ut sträcka & hastighet
en ny sånhär är något jag länge viljat ha, och redan efter bara två träningspass med den så känner jag hur nöjd jag är. Otrolig skillnad på motivationen osv, som en ny tränigskompis! man känner sig inte ensam då man är ute.

köpte båda sakerna på extrapris, 
klockan på den nya sportbutiken i birsta, och skorna på stadium.
klockan skulle gått på 1800, var kampanjpris och jag fick den för 900.
skorna skulle kostat 1400, de var nedsatt till 800, medlemmar hade 25% så jag fick dom för 600!

ni får tro att jag handlar hur mycket som helst nu,
jag har en lista på saker jag behöver.
och jag är en såndär som handlar ungefär en gång om året,
och när jag väl gör det så skaffar jag det mesta jag vet att jag behöver :)

det är ungefär som att storhandla mat, då slipper man småhandla flera gånger i veckan,
småhadlar man flera gånger i veckan är det lätt hänt att saker utöver man egentligen behöver hoppar ner i korgen.

Att storhandla är ofta genomtänkt med vad man behöver, då slipper man alla extrakostnader på småsaker man egentligen inte behöver ;)
det är vad jag tror, ni får självklart ha er egen version av det^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0