StödeMarknad

Fick åka med Anna & Björn till marknaden, vi tog ett varv runt. Blev vrålvarmt,
fyndade inget speciellt. 4 stycken Pistagebullar för 20;- haha. spelade även på chokladhjulet, 
men såklart vann man inget. kanske lika bra^^
var inte där så väldans länge, åkte hemåt.

hoppade av vid Stöde Form, kikade hur det gick för mamma och hjälpte henne lite tills hon stängde butiken :)
Björn & Anna ringde och frågade om jag kunde skjutsa dom, så gjorde det och sedan åkte jag tillbaka till stöde form för att kika om mamma var kvar. Hon skulle precis åka, vi bestämde oss för att kika en runda på marknaden tillsammans, lika läskigt varmt då men det var mysigt att promenera runt där med mamsen! ♥

i tältet där allt kostar 10kr så fyndade jag kollegeblock & hårnålar, förpackningen med hårnålar var 200 stycken tror jag! haha. 

bild på jag idag.
nu ska jag snart åka mot stan, fördriva tid där tills jag ska skjutsa hem pappa & Anders :)

Kommentarer
Postat av: Mami

<3

2012-08-07 @ 20:36:45
URL: http://erikaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0