svider att förlora ett derby

förlorade mot Stöde med 0-1 igår,
vet inte vad jag ska säga om matchen.
ganska seg match, mycket fram och tillbaka, 

vi ska inte hänga läpp över förlusten, men visst är det surt.
före i tabellen ligger vi ändå, och vi har en ny match imorgon som vi måste satsa 100% på :)
men kan faktiskt tycka att det känns jobbigt med förlust då vi inte förlorat på väldigt länge!
bild på mig från 2005 tror jag, fotbollscupen i Ytterhogdal.
idag är en bra dag, vaknade till strålande sol vid åtta tiden.
vaknade först vid halv 6 då pappa klev upp, låg  vaken nästa en timme innan jag somnade om.
Emil är också hemma, var brydd varför han var uppe vid åtta.
men han skulle ta buss till stan för att gå på tandläkaren, dock är han förkyld så vi kom överens om att vi skulle ringa och avboka den och beställa en ny tid istället!
fram tills nu har jag gjort rent i pappas kylskåp! var väldigt behövligt kan jag säga!
diskat varje hylla och låda, fortfarande inte klar.
efter detta ska jag nog lägga mig en stund i solen :) första gången denna sommar tror ja! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0