Ägare till en IPhone

Imorse fick jag nog på min mobil, I våras blev jag bestulen på min favoritmobil, htc Desire, efter det köpte jag en billigare variant av htc, jättenöjd till en början. Sen började den krångla och nu på slutet slog den av sig själv, man kunde inte spara saker på simkortet även fast ja hade 7GB kvar osv. Efter städet imorse så tog jag bussen in till stan, gick till Telia och gick ut därifrån med en iPhone!

Visst är det en väldigt dyr telefon,
Men samtidigt så får man vad man betalar för. Det är som en dator och telefon i ett. Bra inför resan till USA. Hade jag inte haft jobb hade jag nog inte skaffat denhär, men med tanke på att jag har stadig inkomst + jobbat varje helg sen oktober så kände jag att jag kunde unna mig en rejäl telefon som jag förhoppningsvis kan lita på!

Fick presentkort på INgallerian i julklapp, fick använda det på Telia, så de va toppen :) kom undan billigare :D

Nu ska jag byta om och göra mig redo för jobb på Ica, 15-20.30!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0