semestern lider mot sitt slut

trotts att jag mådde dåligt många dagar och att det var rätt dåligt väder många dagar så har mina två lediga veckor varit bra ^^ 
började semestern med gatufesten, mycket av tiden har jag spenderat ute i söråker i mosters hus, även varit hos morfar en helg, varit i stöde, åkt farbrors nya snabba båt, varit på tranviken med syster & putte osv!

Lite bilder från sista dagen på semestern:
lämnade ett soligt söråker för att..
åka till matfors och hälsa på en ny liten tremänning som kommit till världen! ♥
så himla söt lilla Alva!
sista biten är en del av grejerna som hänger med på jobbabortaveckan,

nu blir det fixa det sista och sen måste jag slänga mig i sängen. upp 05.20!
vill inte stressa imorgon så därför har jag ställt klockan med god marginal.
06.10 ska vi vara ute vid vägen för att plocka upp jennie som kommer med bussen,
efter det bär det av uppåt, första stoppet blir i fränsta där vi ska träffa resten av arbetskamraterna,
hämta släpvagn, fördela oss osv.
Nu säger jag godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0