30 april - Underbar dag

Klev upp vid åtta, åt frukost, duschade, tvättade en maskin, surrade med Kip & AJ som kom tillbaka med brandbilen efter att ha hälsat på Kips lillasyster som ligger på sjukhuset.

Vid ett åkte vi ner till sjukhuset igen så han kunde kika läget, tror hon lades in igår och blev opererad imorse.
Då vi kom till sjukhuset så såg jag att ambulansen som Kimberly jobbar på stod där, blev väldigt glad av att se att de va hennes stift idag! Jag och AJ pratade med henne medan Kip gick in till sin syster. Kim är världens gulligaste! Ni minns att ja åkte slalom med henne? Åkt två shift på ambulansen med henne och även spenderat en helg hemma hos henne?

Efter sjukhuset åkte vi tillbaka till stationen. Påväg hem hyrde grabbarna film! Jag har suttit ute i solen och spelat spel & lyssnat musik!

Eftersom jag gjorde middag till alla oss tre förra shiftet så berättade Kip att de lagar chicken enchilladas ikväll!! Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0