Lördag 6 April!

Nu ska jag lägga mig,
Varit en bra dag!
Lite sovmorgon till 8, god frukost, tagit det lugnt,var in till stan och anmälde mig och betalade för tävlingen imorgon, åkte tillbaka till stationen med nummerlapp, chipp, tskirt och en goodiebag med massa smått och gott, åt lunch, skypat, tagit det lugnt, ätit god middag och sen fixat allt inför imorgon.

06.00 blir jag upphämtad här, started går 07.30! Flera tusen människor som ska springa! Känner på mig att starten kommer vara crazy. Vi som springer halvmaraton startar tillsammans med dom som ska springa hela! De som springer 5km startar en kvart efter!

Har inte satt någon tid som jag helst vill springa & det eftersom att jag tidigare aldrig sprungit den sträckan på tid!
Jag ska försöka hålla lugnt tempo. Men vet ju hur de brukar gå med min tävlingsinstinkt! Eftersom det är galet många människor så kommer de ju hela tiden finnas någon man får för sig att vilja springa förbi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0