Softball & Corndog

Erin spelar softball (typ baseball) så igår kväll hämtade hennes familj mig och vi åkte och kollade på hennes match! (Bob, Erins pappa är deltidsbrandman + chaufför för tankbilen på station 15, tänkte för er som funderat på hur jag träffat Erin eftersom jag varit och shoppat med henne osv)

Det var otroligt kul att titta på softball! Elin var jätteduktig! Jag blev så inne i matchen och kände mig så osocial då familjen försökte prata med mig under matchen, haha.

Sen ifjol då jag var här har jag sagt att ja måste prova äta en CornDog som alla pratar om.. Varit här 11 veckor och inte gjort det än, men igår på softball matchen köpte Sandy (Erins mamma) en Corndog till mig, haha!
grillkorv i friterat majsbröd, smakade.. Fett! Haha. Var väl ingen favorit.

Men nu kan jag pricka av 2 saker på min "99 saker att göra innan jag dör".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0