Tisdag em, En dag ute på vift med Karson

Karson kände sig någorlunda pigg, vi åkte till frisören och medan hon var där så gick jag och tittade i butiker som var i samma område!

Hittade en jättegullig butik som Karson tipsat om, ville hitta presenter till henne & Jason då jag fick veta att deras 9e bröllopsdag dagen efter!
Hittade saker till båda + en cool laddare till min mobil. Som ett extra batteri man laddar upp och kan ta med i väskan, behöver mobilen laddad så är de bara koppla in mobilen i den så laddas mobilen upp till 100% !

Få Karson var klar hos frisören så åkte vi och handlade på target, sjukt mycket att se där! Blev bland annat resväska, små prylar och pyjamasbyxor till mig.
Efter det blev det en sväng till Dick's sportingwear där jag köpte springskor till mina bröder :)

Klockan var tio på kvällen innan vi kom hem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0