Fredag 13, Lucia!

Hoppas ni alla har en fin dag! Fredag brukar ju ofta vara en bra dag, helgen är här osv. Trodde denna helg skulle bli sämst då jag skulle ha babysit torsdag, fredag och lördag! Fick precis sms av min värdmamma som sa att hon är för trött för att åka iväg ikväll så hon blir hemma! Några av brudarna ska ut så blir nog att jag hänger med dom! Kulkul!

Hittills idag har jag hunnit med lussefika på svenska bageriet i Covent Garden med twinsen och Ellen! Mysigt! Tog tuben hem vid tolv för att hinna hämta R på dagis. Hade gott om tid när jag kom till highgate så jag han in på posten och växla pund till dollar!

Nu ska jag ner och vara med R medan mamman hämtar C. Efter det blir det nog Wood Green för att göra lite ärenden.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0