Måndag 16 december

Imoooorgon åker jag till usa! Så sjukt underbart och roligt ska det bli! Både Kimberly och Corey ska möta mig på flygplatsen! Dom är för go mina vänner där borta. Jag vet att jag babblat om detta mycket nu, men ni kan ju tänka er själva om ni var i min position.

Det gjorde så ont i hjärtat att lämna knoxville i Maj efter att ha bott där i tre månader, har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjorde då. Att få åka tillbaka och träffa alla underbara vänner är en fruktansvärd lättnad för mig! 

Nu har jag precis ätit frukost, tänkte ta en dusch och sedan iväg till Wood Green för några snabba ärenden. Måste tillbaka hit och slå in några julklappar innan jag börjar jobba!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0