Njuter av varje sekund här i Amerikat

Resan gick bra, trodde mina 3,5timmar i Chicago skulle gå segt, klev av planet då ja kom dit och fick köa i 3!!! Timmar för att lämna fingeravtryck och svara frågar. Man fick noll information om varför vi köade så länge, ställde man frågor blev de irriterad. Då jag slutligen tog mig igenom så letade jag upp min väska och skulle checka i den igen, var kö åh en kvinna som jobba där sa att ja kommer missa min flight, började gråta för var så irriterad, stressad och chockad! Hon fick nog dåligt samvete, hon tog min väska och skulle skicka iväg den åt mig, jag tog tåg till min terminal, blev snabbt förbisläppt i kön till säkerhetskollen, tog skorna och kutade til min gate, var där på minuten så kollade överallt, frågade en man och så säger han " du kam va lugnt, boardingen och flygtiden är förskjuten på grund av att planet Kom in sent" kunde andas ut och va lättad.

Kom till knoxville där Corey, Kimberly och Ben mötte mig! Väntade på bagage, då jag får mitt så ser jag att väskan är sprucken. Sökte upp personal så fick lapp och nummer och ringa.

Varit här ett dygn nu! Så underbart. Idag följde jag med Tomothy då han julhandlade, vi hämtade även upp hans dotter Bethany från high school!
Nu på kvällen har jag sprungit med Anthony! Så kul att träffa alla igen!

Idag köpte jag skor att ja på gymmet, vits converse till sommaren, springstrumpor & ett mobilskal där man kan klicka på en knapp för att ladda upp mobilens batteri till 100%! Man laddar mobilen i väggen som vanligt, laddar båda samtidigt liksom!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0