Redo för Amerikat!

Dagen har varit bra. Jobbade 13-21!
Barnen fick sina julklappar av mig, de blev väldigt glada. R fick ett gosedjur i form av en leopard med väldigt långa armar och ben, C Fick en svensk polisbil i leksaksformat. Jag fick julklapp av hela familjen, sött kort som barnen skrivit också ett presentkort på H&M.

Har nu jobbat klart för iår. 3 veckors ledigt! Börjar 7e januari igen!

Sen jag slutade har jag tagit det lugnt och sedan packat. Nu är det dags att sova! Larmet är ställt på sju! Måste lämna huset senast halv nio!

Jag är so excited! Brittisk tid så flyger jag 13.05 (14.05 svensk tid) från Heathrow! Ska åka buss och tunnelbanan för att ta mig dit. 





Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0