Sitter på Heathrow

Om 14 timmar är jag framme i Knoxville!
13.15 brittisk tid ska vi lyfta, om 10 minuter! Lär lyfta sent eftersom vi ska börja gå ombord nu.
Hoppas resan inte är allt för seg!
Drygt 8 timmar till Chicago, vänta 3,5 timme där för att tainrikesplanet som tar mig till knoxville! 

Jag är så glad! Resan hit till flygplatsen gick bra! Kostade bara 3£ (30kr) att ta tunnelbanan! 

Ellen och hennes värdfamilj flyger till Sverige idag, de skulle åkt tidigt men blev strul, då jag kom hit til flygplatsen så träffade jag henne och ena pojken! Kul!

Nej nu ska jag göra mig redo för att köa in till planet. Skriver något då jag är framme! Ha det gott! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0