Torsdag 12 december

Herregud vad tiden går fort nu!
Fullt upp hela dagarna så kanske inte så konstigt.

Vad har hänt sedan sist? Massa jobb, tränat, halft dött av träningsvärk, umgåtts med vänner, spelat biljard osv. Igår var en intensiv dag men också väldigt rolig!
Då jag och R hämtat upp C på skolan fick vi skynda oss till tunnelbanan, åka ner till Westminster där parlamentet är, blevuppmötta av föräldrarna för att sedan gå på julfest i parlamentet! Jag fick en rundvandring av pappan efter vi ätit och då barnen fått paket av tomten!  
Sjukt häftigt att få se allt och träffa alla stora politiker!

Något jag sent kommer glömma! Idag är det  endast 5 ynka dagar tills jag åker till usa över jul och nyår!























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0