Brandstation 30

Varit här på station 30 sen igår!
Fick äntligen träffa fluffy!! (Timothy Hancock)
Blev mobbat direkt, har försökt att vänja mig med det men haha..
Blev lunch på Bel Air Grill med Timothy, Mike och Richard!
Jag är inget fan av hamburgare men de tyckte att ja skulle prova en riktigt god hamburgare, gjorde det och den va otroligt god! Hemgjord med svamp och grejer på!

Tillbaka till stationen där vi tog det lugnt, jag försökte med det iaf men Fluffy drygade hela tiden! Haha.
Och skrämde livet ur mig totalt gjorde han och AC då han och Corey kom till stationen..
Resten av kvällen bestod av att mobba sönder varandra, bråka,cupcake ätar tävling, slåss, tvätta och skrämma livet ur mig!

Mina dagar här i usa har hittills varit otroligt roliga! Och det lär fortsätta så :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0