Ett dygn med släkten här i Knoxville

Mitt på dagen i fredags så skjutsade Jason mig till Bill & Meg, vänner till släkten och dom två bor ju här i Knoxville. Jag han vara där en liten stund innan mina "distance cousins" dök upp, åh va kul det var att se dom!
Carie hade ja träffat en gång tidigare då hon och hennes syster Cherie kom till Sverige 2009! Lesslie som följde med Carie hit har jag aldrig träffat, hon är dotter till Cherie!

Vi lämnade våra väskor hos Bill och Meg, pratade lite och sedan åkte jag, Carie och Lesslie ut på äventyr!
Vi hade otroligt roligt!
Vid framtiden åkte vi tillbaka till Bill och Meg där det blev gemensam middag som Meg lagat!
På kvällen låg jag, Carie och Lesslie i deras säng och fulade oss ända till Carie somnade!

Igår morse blev det amerikanska pannkakor till frukost innan Carie och Lesslie skjutsade mig hit till station 30!
De var här en stund innan vi sa hejdå och de tog bilen hem till Carie i Indiana!
(2 delstater ifrån, 4 timmars bilfärd!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0