Godnatt!

Var nyss på ett knasigt larm,
Det var vi, 2 sheriffer + ett ambulansteam för att få med en människa till ambulansen..
Stökig typ!

Nu är klockan snart halv ett! Måste sova, imorgon ska jag troligtvis åka hem till Jason och Karson och stanna där iaf en natt. Men allt beror på hur Karson mår. För er som inte vet så har en svår bröstcancer (båda brösten också har det spridit sig till kroppens organ till och från), hon har haft detta till och från i snart 6 år om jag inte minns fel. Hua, världen är så orättvis. Hon har varit väldigt dålig senaste veckan så därför ja inte varit där en. Vill ju så gärna träffa henne!

På fredag ska jag äntligen få träffa några av mina amerikanska släktingar! Carie har jag inte träffat sen hon va i Sverige för många år sedan, Leslie som är Caries systerdotter har jag aldrig träffat! Woooho, längtar! Efter det blir det troligtvis några dagar på station 30 där bland annat Timothy jobbar :))


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du måste hälsa Carie och Leslie från mig!!! :)

2013-02-13 @ 12:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0