Hemma hos Jason & Karson

Jordens två underbaraste människor. Som dom kämpat i flera år och ändå är så glada och positiva och lever varje dag fullt ut! Ser verkligen upp till domhär två, vilka förebilder! Om man någon gång i livet känner att något verkar tungt så tänker jag på Jason och Karson.
Karson har kämpat mot bröstcancer grad 4 i 6 års tid. Hon har förlorat håret tre gånger men har även nu fått tillbaka det. Hon har varit friskförklarad några gånger men det har ändå tagit om.
Trots allt det här så är hon världens gladaste och härligaste person!
Visst har hon dagar då hon inte alls är glad och så, men det är helt förståeligt!
Hon har ett otroligt stöd från alla människor runt i kring! Jag blir då glad inombords då jag ser alla kort och brev som hon fått!

Jag hoppas för allt i världen att det onda lämnar hennes kropp & aldrig mer kommer tillbaka. Underbara du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0