Inte alla som har brandbil som taxi

Tagit det lugnt sen ja klev upp,
Otroligt skönt att sova en hel natt utan larm faktiskt! Sov nästan 12 timmar.
Jason åkte till stationen imorse och har sitt shift till imorgon bitti! Karson är hos doktorn, jag har precis tagit en dusch, hur skönt som helst!

Nu tänkte jag byta om och sätta mig och skriva lite dagbok.
Förut då jag nyss hade vaknat så kom Jason & Jason förbi med brandbilen och kollade läget, de hade varit på ett larm i närheten och tänkte höra om ja ville med till stationen eller om ja ville stanna med Karson.

Jag valde att stanna här med Karson för vi ska åka iväg och kika på lite saker sen, skönt att hitta på lite annat mellanåt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0