Kyrkbesök och en dag med familjen Hancock

Igår blev jag upphämtad på station 15 av Timothy och hans familj!
Vi åkte till kyrkan och lyssnade härlig musik, kändes inte som att man var i en kyrka, kändes mer som att man satt i en stor lokal och lyssnade på musikal. Det var väldigt trevligt!

Men jag kunde inte hålla tårarna borta då prästen precis talat och en tjej sjöng en jättefin sång, sången påminde mig väldigt mycket om Ellie. Det kändes faktiskt skönt att gråta och få sitta där och tänka på henne, älskade vän! Vi saknar dig <3

Efter kyrkan blev det lunch på Wasabi Grill! Godaste maten ja ätit här hittills, man satt 9 personer vid ett bord som va placerat runt ett stort stekbord, kocken lagade maten framför oss! :D
Var 10-12 stycken sånna bort! Ja tror de va Japanesisk mat!

Familjen frågade om jag ville följa med hem till dem och stanna tills idag och åka med Timothy till stationen då eftersom det är hans shift. Jag tackade ja till det och hade en väldigt rolig dag/kväll!
Bilder kommer i ett eget inlägg :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0