Planet inställt, kvar på Arlanda

Just nu skulle jag varit på Newark och väntat på planet till Knoxville. Men instället så ligger jag i en säng på hotellet på Arlanda Sky City!

Vi satt på planet, de slog igång planet och tydligen började en lampa lysa dom de va tvungen att kolla. De hittade inte felet och var tvungen att ringa ner till Chicago. Vi satt i planet cirka 2 timmar, då berättar de att planet får inte användas eftersom felet inte kunde lösas.
Alla fick kliva av, hämta ut bagagen och ställa sig i kö för att få nya flygresor.
Jag åker imorgon bitti 09.00.
Har exakt samma flygtider och mellanlandning men ett dygn senare!

Jag bor gratis på Clarion hotell, har matcheckar, fritt internet och hotellfrulle imorn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0