Godmorgon Fredag 💜

IgÄr jobbade jag till tvÄ, efter det var jag hem en svÀng och gick ut med Nova, sen blev det matfors för att Äka med Anna till stan (:
Vi tÀnkte ta en fika pÄ stan, jag skulle fixa saker inför usa och hon skulle kika skor. Bilen krÄnglade redan i matfors men vi fick igÄng den till slut, blev fika och skopunkten innan vi Äkte hemÄt igen, Anna hade inget för sig sÄ hon körde mig hem till stöde och dÀr blev det film och massa flams^^

Vid tio Ă„kte hon hem till matfors, jag gick ut med Nova och sen la jag mig och tog de lugnt.

Imorse behövde jag verkligen kliva upp tidigare för att duscha, hÄret sÄg förskrÀckligt ut redan igÄrmorse..

Tog mig upp strax före 6, gick ut med Nova, tog duschen, Ät gröt och nu Àr jag pÄ Ica för att börja stÀda!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0