Hos Johanna <3

Igår kom tåget fram några minuter innan utsatt tid, skönt!
Jag ringde Wille och berättade att jag var på centralen, de va påväg dit så jag tyckte det va bäst att stanna där och inte virra bort mig^^
Fixade sl kort förtunnelbana medans, 200kr och då får ja åka hur mycket ja vill i en vecka!

Möttes upp av Wille, Scott och även Matte! Matte gick också AWPE :)
Vi gick runt lite men sen skulle Wille och Scott vidare, jag fortsatte vara med Matte tills Johanna dök upp :)

Orkade inte vara på stan så vi tog tunnelbanan hem till matte, och herrejäklarnes vilken lägenhet!

Senare tog jag T-banan in till centralen där Johanna hämta mig med bil :) så nu är jag hos henne! :)

 

ser ni snygga halsbandsväskan jag har på bilden här nere? Haha!

jättebra att ha pass, biljett, försäkringspapper osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0