Dunderförkylning

Hejdär, har några dagar att skriva om. Gör det då jag mår lite bättre.
Jag och Harry checkar ut nu, hoppas på att vakna frisk som en nötkärna imorgonbitti. Man kan ju drömma iaf.
Ne men Alla andra var iväg och åt middag förut och med sig tillbaka hade Timothy medicin till mig, gullig han!
Eftersom mina föräldrar är nästan 1000 mil härifrån så är han som en pappa för mig nu! My buddy! Han är bäst!

Tabletterna ska tydligen hjälpa till att öppna upp, lindra huvudvärk och även hjälpa sömnen. Hoppas på mirakel!

Ps, fyller 20 år på tisdag. Bord för 12 personer är bokat på min favoritresturang, vill verkligen känna mig bättre tills dess!


Kommentarer
Postat av: Mami

Glad att du har Buddy, krya på dig nu så hörs vi på tisdag

2013-03-11 @ 08:26:02
URL: http://erikaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0