Feber, täppt och ont i halsen

Samma dag som bröllopet var, lördag den 9 mars så kände jag mig inte pigg alls.
Mitt på dagen åkte jag och Blake till 34 för att hämta lite saker, påväg hem stannade vi på ett CVS där jag köpte nässpray, huvudvärkstabletter, näsdukar, halstabletter och solglasögon! Haha. Hade huvudvärk så känns alltid bättre med solglasögon.

Följde med på larm resten av kvällen efter bröllopet och några larm på söndagen. Men sedan gav jag upp, vilade i tvrummet hela dagen på stationen. Mot kvällen gick jag upp där jag fått ett eget rum, satt i sängen tills de andra kom tillbaka från middag, Timothy hade medicin med sig till mig som jag tog. Sov från 19 på kvällen till 09 morgonen efter.

Mådde mycket bättre på måndag morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0