Söndag hemma hos Jason & Karson

Skönt att sova ut utan att vakna av larmet. Vaknade hyfsat tidigt ändå, 8.30!
Hörde att ingen annan var vaken så jag passade på att fixa ordning bland mina saker, jag får saker rätt ofta och nu var det dags att försöka få ordning på det.

Vid elva tiden gick jag till vardagsrummet och då va Jason också uppe men Karson låg kvar i sängen till på eftermiddagen. Vi gjorde mycket igår och det tog hårt på hennes krafter!

Jag och Jason åt brunch som han lagade, jättegott! Blev en powernap framför tvn innan jag gav mig ut på springtur!
Efter springturen så tog jag en lång dusch och sedan lagade jag ordning svenska pannkakor som vi åt med upptinade blåbär!

Nu måste jag strax sova för imorgon återvänder jag till arbete, stannar på station 15 några dagar nu (:
Jason jobbar imorgon så åker med honom dit vid 06.30!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0