Resan hem till Sverige

Min sista dag i usa var toppen, underbart god mat på middagen de hade för mig. Samtidigt som det var en bra dag så var det jobbigt, eftersom jag visste att det var mina sista timmar med dom jag levt med i 3 månader!
Kommer bilder från kvällen då jag får tid till att sitta ner.

Flygresan hem gick bra! Flyget från Knoxville till Chicago var i tid, väl i Chicago gick jag direkt till planet som skulle ta mig till Newark (New York). Behövde bara vänta en liten stund innan de släppte in oss på planet.

Blev stressigt ett tag då flyget till Newark var 30 minuter sent! Det gjorde att jag hade 15 minuter på mig att ta mig till planet mot Sverige. Var tokhungrig och stressad, på min halvspringande färd mot Gaten så köpte jag en chokladbit för att inte tuppa av. Kommer till Gaten och då säger kvinnan "är det du som är Erika?" Jaaaaah de är jag får hon till svar. "Åh vad bra, du har gjort det bra att hitta hit så fort, kliv på så åker vi!"
Kom dit med cirka 3-4 minuters marginal före vår flygtid!! Tur ska man ha ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0