Sista dagen av mina 3 månader i USA

Känslomässigt är det här en väldigt jobbig dag. Under min tid här har jag fått så många nya vänner, lärt mig otroligt mycket, bekämpat bränder på riktigt för första gången i mitt liv, insett vad jag vill jobba med, varit på äventyr, varit med om mer saker än jag någonsin kunnat föreställa mig, utvecklat min talförmåga i engelska till tusen, vuxit som person och lärt känna mig själv mer.

Jag är otroligt glad att jag gjort den här resan. Det har verkligen varit "the time of My life". Ett gott råd till er alla är att ta chansen att resa om ni kan, se världen och utvecklas som människa. Det är mer lärorikt än vad man kan tro.

Jag har varit med om så mycket här borta som påverkat min syn på livet. Det är jobbigt att se elände, men jag är säker på att man behöver göra det för att riktigt inse att livet inte alltid måste gå ut på att ha det allra senaste, bästa, snyggaste och värsta sakerna för att må bra.

Kommer skriva mer om detta men nu vill jag ta vara på tiden jag har kvar. Jag vet att jag kommer åka tillbaka, idag gör det ont i hjärtat. Jag vill inte lämna alla underbara vänner här borta.

/ känslofylld Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0