Dags att prova BooTea's Teatox



Beställde onsdagskväll och fick det på posten idag!
Gratis frakt här inom UK!

Detta ska rensa ur kroppen från toxiner osv. Förhoppningsvis hjälper det mig en bit på vägen för att nå mitt mål, gå ner i fettmassan (de extra kilon jag lagt på mig senaste året) för att sedan fokusera på muskelbygge.

Jag tror starkt på detta, gröna teer är bra för kroppen! Ni får tro att det är lurerier, jag har pratat med folk som rensat kroppen med hjälp av detta! Något som är extra possitivt är att många fått jämnare blodsocker nivå med detta, sötsuget har sänkts osv. 
Men det är ju inte direkt så att man endast behöver dricka dessa teer och tro att kroppen blir super fit. Måste kombinera med bra kost, motion och sömn. Under denna period kommer jag undvika äta kött då de rekommenderar det, kött innehåller mycket toxiner, och det är det jag vill rensa ur kroppen från.

Tagit bilder nu innan och kommer ta efter! Får se om jag väljer att dela dom eller inte! 

Jag länkar till deras sida, gå in här så förklarar de bättre om dessa teer: http://www.bootea.com/pages/about-bootea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0