Hej fredag!

Började dagen med att baka cupcakes till C's bakesale/cakesale!
Blev supernöjd, hoppas de smakar lika bra som de ser ut!
Blev två över så dom tänkte jag ta med till Ana ikväll, hon har babysit ikväll så jag tänkte hänga där med henne!

Nu kom jag nyss in efter en springtur till archway, sprang dit för att kika in ett gym. Tittade på ett annat längre bort, helt fast för det jag såg igår, 20£ i månaden och ingen medlemsavgift. Det jag tittade på idag kostar 46£ i månaden och 35£ i medlemsavgift, detta var mindre med sämre utbud också.
Synd att favoritgymmet ligger längre bort, men de blir nog värt det!








Nu ska jag fixa med något innan jag går iväg för att hämta R på dagis! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0