Ojoj, här är det tyst

Jobbar som en tok känns de som, är det inte åt min familj så är de åt grannar eller åt barnens kompisars familjer.
Extra pengar är guld värt som aupair!

Allt går bra, igår var det väldigt kallt, idag är det soligt och rätt varmt. Jag har varit krasslig några dagar men igår var jag äntligen till gymmet!

Om drygt två veckor åker jag till Sverige och är där en helg. Efter det åker jag tillbaka hit och jobbar två veckor innan jag åker till USA!! Stannar där tre veckor, jul och nyår! Ska bli fantastiskt roligt! Can't wait!

Just nu är jag hos grannen, jobbar onsdagmornar i några veckor. Nu då ja slutat Blir det promenad direkt till min flickas dagis för att hämta henne, gå hem så hon får sova för att sedan promenera med henne i buggyn för att hämta hennes bror på skolan, hem och leka, laga mat och leka till mamman kommer hem! En vanlig dag för mig!

Måndags blev otroligt lång, de väckte mig åtta för Riley var tvungen att stanna hemma med mig då hon inte sovit något. Så de blev 08-18 + babysit till 23 för mamman och pappan var i möten!

Bilder från de senaste dagarna kommer här:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0