Bad Mood

Hejdär!
Just nu ser jag fotboll, Celtic-Barcelona! Håller väl lite mer på Celtic med tanke på att min värdpappa är från Scottland! 
Haha

Jag har babysit, mamman är kvar på jobbet och pappan är och ser matchen! Barnen somnade lättsamt så nu inväntar jag bara på att mamman ska komma hem.

Haft en dålig dag, sällan jag är på riktigt dåligt humör. Idag var en av dessa dagar. Kan bero på att min period är här. Mmmmh hate it.

Igår tränade jag, jobbade och efter jobbet var jag med Santos.
Han skulle flugit till Portugal ikväll igen, något blev knas så han flyger imorn istället. 
Önskar att ja var ledig ikväll så jag kunde träffa honom. Need some hugs.

Hatar att känna mig deppig.
Tränade rygg och cardio imorse, gick rätt bra! 
Tack för mig, hej!





Kommentarer
Postat av: Syrran

KRAAM!!

2013-10-02 @ 15:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0