Fredagen

Linda kom torsdag efter ja jobbat, vi gick hem till mig och fixade oss, tog bussen till Bella där vi förade innan vi drog till Road House ! Rolig kväll verkligen! Huuuur bra musik som helst, sjöng så rösten var borta då vi gick hem vid tretiden.. Haha.
Då de spelade Avicii och Swedish house maffia skrek vi extra mycket, men kul vare! 



Spontant med utgång på en torsdag, var ledig fredag så varför inte!

Fredag sov vi till halv elva, gick ner och åt en smarrig frukost! Gick tillbaka till mitt rum där vi segade tills de va dags att duscha och göra sig redo. Tog på mig babysit åt min värdpojkes klasskompis! Linda gick till tuben då jag gick till min babysit vid halv fem.




Min babysit gick bra trots att jag inte hade så mycket att göra då pojken somnat vid halv åtta. Deras hem totalrenoveras så fanns ingen soffa eller tv. Hängde vid köksbordet mest hela kvällen!







Föräldrarna kom hem senare än tänkt, de kom hem ett. Var där åtta timmar så blev en väldans bra inkomst för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0