Godmorgon Tisdag

Jag han med en hel del igår innan jobbet, skönt! Blev en 4km PW också innan jag hämtade flickan.

Efter jobbet bytte ja om till träningskläder och mötte upp Ana utanför henne :) vi gick till gymmet där vi blev till halv nio! Tränade ben och rumpa, vilket känns idag.

Kom hem och duschade. Väntade på att S skulle höra av sig för han skulle komma från Portugal igår. Helt plötsligt skriver han på Skype, hans internet har legat nere sen onsdags där borta.. Till min besvikelse så berättar han att han bokat om hemresan hit och kommer inte förns fredag.. 
Aja, glad att hans internet hade kommit tillbaka! Pratade säkert två timmar innan jag somnade, sjukt trött. Men så kul att få prata igen!

Åt nyss en supergod frukost!

Vill till gymmet, men måste stanna hemma idag tills att någon dörrfixare kommer. Surt! Får köra någon av värdmammans träningsvideos.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0