Helgen är slut

Fredag blev det pubbhäng i centrala London med Mallan och Jossan, vi satt på weatherspoon och planen var att dra vidare, slutade med att vi satt kvar hela kvällen! Sjöng och höll igång, sjukt kul!




Vid halv ett drog vi därifrån, vandrade runt innan vi skiljdes åt, jag letade rätt på min buss och var hemma vid två!

Lördagen blev de lunch med Ana, Rebecka, Mallan och tvillingarna, supermysigt ställe med god mat!




Tog bussen hem, tog det lugnt innan min babysit började klocka 18. Badade ungarna, såg tv och läste bok för dom innan de somnade, resten av kvällen spenderades framför tvn!




Igår söndag började jag dagen med att åka till Camden och möta upp Frida Walker som är här i London några dagar, superkul var det! Vandrade runt på marknaden osv i någon timme och surrade en massa.

Vid ett åkte jag hem igen, tog det lugnt, gjorde lunch, fixade på rummet, drog ner till gymmet där jag sprang 10km på löpbandet! Så härligt! Behövde en gemomkörare.




Tog en dusch då ja kom hem, pratade med familjen, gjorde middag och sen lyssnade jag musik tills ja somnade.

Härlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0