Helgen som var

jobbade till fyra i fredags,
Skulle slutat två men mamman blev kvar på jobbet.
Direkt då jag slutat gick jag ner ill Crouch End och tog bussen till Wood Green. Gick till ett ställe för att se vad det kostar att låsa upp min iPhone så att ja kan sätta i mitt brittiska simkort. En kille sökte på datorn och hittade att det kostar 55£ (550kr) att låsa upp svenska. Lät mycket, men värt det, less på att använda två mobiler. Skulle ja låsa upp den hemma i Sverige kostar det ändå typ 300. Men då måste ja vänta till december då mitt operatörslås försvinner.

Gjorde några fler ärenden innan jag skyndade mig hem igen. Tog en dusch och fixade mig innan jag gick bort till Ana. Hängde där ett tag innan vi tog bussen till Highbury, mötte upp de andra inne på Wheterspoon, satt där ett tag innan vi drog vidare. Vi han med uteställen i både Angel och Shoreditch. 




Lördagen tog jag det mestadels lugnt, fixade lite på rummet. På eftermiddagen åt jag lunch med Ana på en chinaställe innan jag gick till min Tubstation och mötte upp Santos!

Inte setts på tre veckor då han varit hem till Portugal och hjälpt till i mammans hus. Vi gick runt och pratade, tänkte åka hem till honom men trafiken var väldigt seg, åkte till Camden istället där vi gick runt och satt i en park och pratade.
Kunde bara umgås i två timmar innan jag var tvungen att åka hem för babysit från halv åtta.

Kom hem, då säger familjen att de precis bestämt att de stannar hemma istället för att gå ut. Blev lite irriterad för ja hade tackat nej till Jonnas födelsedagsmiddag och fick träffa S en väldigt kort stund för att ja skulle jobba.

Kvällen spenderade ja i sängen med musik och tv. 



Söndagen åkte vi och såg inspelningen till Skavlan, all publik kom in gratis gfffeftersom de vil ha svenskar/norskar som förstår. 
Efter inspelningen delade Fredrik Skavlan ut muggarna som han och gästerna drack ur, en fick jag! Wiho!




Blev middag på Wetherspoon i Highbury  och häng där några timmar innan jag tog bussen hem. La mig tidigt för var så trött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0