Lördag morgon 26/10

Somnade rätt sent inatt, inte förens halv tre.
Hoppades på att sova ut skönt imorse, vaknade första gången vid halv åtta av barnskrik.. Lite jobbigt, sånt man får räkna med då man bor med en småbarnsfamilj.
Somnade om som tur var! Vid strax efter nio vaknade jag och kände att de inte var värt att somna igen!

Gick ner och åt en supergod frukost!

Då jag kom upp till mitt rum igen fick jag ett ryck och ville fixa mina fötter. Så nu har jag filat dom, smort dom ifotkräm och tagit på mig strumpor för att krämen ska verka bättre, klippt tånaglarna också. Nu väntar ja på att krämen ska dra in så jag kan måla tånaglarna!

Sedan blir det gymmet innan lunch med Ana! :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0