Nå mål som jag länge strävat efter

Nu ska jag sova, min babysit är över.
Har många roliga dagar framför mig!
Imorgon blir det gym, jobba lite innan jag får helg, mot kvällen är vi ett gäng som ska ses i centrala London, njuta av happy hour och ha det gott, blir dock tidig kväll för mig då jag ska upp tidigt på lördag för att åka och möta Johanna som kommer med flyget!!!!! :) 
Hon stannar till Torsdag, inte setts på två månader så det ska bli underbart att ha henne här.




Att bro på rubriken. Jag har börjat nå mål jag tidigare inte lyckats med. Har sådant flow i träningen nu. Helt underbart känns det. Mitt stora mål är att få tajt kropp igen och känna mig nöjd över min kropp.

Så länge man inte är nöjd med sig själv kan man inte ta in vad andra säger. Saker de senaste året har påverkat mig hårt, vikten har flugit upp och ner. Men aldrig har ja vägt så mycket som ja gjorde i vintras. Sedan dess har jag provat lite olika metoder. Man måste prova sig framåt för att lyckas. Jag är påväg tillbaka till mitt jag, börjar gå med väldans fart, jag ska lyckas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0