Onsdagsmorgon

Vaknade vid halv åtta, alltså en timme sen. 
Tagit det lugnt med musik osv.
Tänkte byta om till träningskläder och dra ner till gymmet!

Sedan ska jag på brunch hos Ana med henne, Mallan och tvillingarna! Ska bli gott, Scones har vi planerat!


Så efter gymmet måste jag komma ihåg att kila in på Tesco eller Waitrose och handla med scones! Hade vi haft massa tid hade de varit kul att baka egna!

Igår kväll då jag jobbat klart gick jag till tuben och åkte till svenska kyrkan. Såg Sveriges match mot Tyskland! Började otroligt bra men slutade med förlust.. Väldigt synd! Men kul att få se matchen, många mål så det var spännande. Zlatan saknades på plan, synd med avstängning..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0