Torsdag

Igår efter jobbet gick jag till gymmet där Ana redan var, vi tränade armar och tänkte sedan basta, med vår tur så var sjävklart bastun ur funktion..

Vi vandrade hemåt istället!
Jag kom hem vid nio, la mig i sängen för att lyssna musik, somnade och vaknade strax efter tolv, sjuuukt jobbigt att inse att man måste upp åh fixa allt som ska göras innan man ska sova. 

La mig igen och sov som en stock tills klockan ringde halv åtta imorse.
Pojkens skola har strejk idag så han är med mig hela dagen! :)

På morgonen övade vi att skriva siffror och bokstäver innan vi gick till affären för att köpa nattblöjor åt R. De hade inte dom vi ville ha, gick hemåt, Ana frågade då om vi hade lust att komma till dom eftersom hon är hemma med flickan i sin familj! (Också strejk i hennes skola). 

Vi gick dit och var där en dryg timme :)
Nu är vi i Muswell Hill på Giraffe, pojken äter och jag dricker smoothie, inte hungrig så äter senare då vi kommer hem.

Ska vara här tills vi ska plocka upp R om drygt en timme!


Otroligt fint väder idag! Soligt och varmt! Hörde att ni fått första snön där hemma idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0