Välkommen fredag

Önskar att ja kunde säga att jag gjort helg, men som förra veckan så jobbar jag lördagkväll denna vecka också.

Inte svårjobbat så ska inte klaga.
Idag är ensånhär dag då jag hatar mitt utseende totalt. Tycker att inget händer med mitt mål att gå ner i fettmassan, känns som de går åt andra hållet. Hoppas det bara är inbillning. Varje vardag promenerar jag minst en mil plus tränar minst ett pass varje dag. Helgerna håller jag också igång rätt bra. Fått bra matvanor. Dricker inte läsk och håller mig från vitt bröd, vilket ja gjort sen många månader tillbaka. Dom två ser ja som största bovarna. Visst kan det någon gång hända att jag köper en läskburk, typ Max 1-2 gånger i månaden. Godisråtta är jag men håller mig till helgen. 

Bara bita ihop och inte ge upp. Har gett mig fasiken på att ta mig tillbaka. Fläsket ska brinna bort. Musklerna ska ploppa tillbaka.


Precis slutat jobba så ska åka en sväng till Wood Green och fixa några ärenden. Ikväll ska jag träffa brudarna, ska bli härligt att få surra av sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0