1 månad i London

Idag är det exakt fyra veckor sedan jag flyttade hit. Tiden går verkligen fort!
Det sägs att första tiden är jobbigast med hemlängtan osv, innan man kommer in i allt.
Jag vet inte varför, men jag har haft noll hemlängtan hittills, självklart saknar jag familj och vänner där hemma men själva Sverige saknar jag inte.

Jag är glad att jag hoppade på idén att söka detta jobb, kanske lite spontant, men det är så jag vill leva. Nu bor jag här i London, har härliga vänner, jobbar och bor hos en underbar familj, lär mig mer om ansvar, ser nya saker, lever i en annan kultur och miljö. Jag älskar det!

Får ni möjlighet får ni gärna hälsa på mig! Jag har svårt att åka hem eftersom jag jobbar en hel del helger också.

Nu ska jag skriva lite i min kalender innan jag byter om och går till Ana, vi ska laga lunch ihop innan jag ska hämta lilla flickan från dagis. TOAST ska det bli!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0