Benen blöder inombords

Blev ett bra pass på gymmet. Jag har dåligt tålamod, man vill att saker och ting ska hända på en gång. Likaså vill jag med träningen, jag börjar faktiskt se utveckling på mig själv! Otroligt kul. Orkar mer och har fått in bra teknik på många övningar jag tidigare haft svårt för.




Den här gången ska jag lyckas med mina mål inom träningen! Det känns riktigt bra och hoppas att motivationen håller i sig.

Nu då jag kom hem blev jag sugen att prova peanut butter påriskaka, sett många som verkar gilla det. Jag är inget stort fan av peanut butter men fan det var ju gott på riskaka!



Nu blir det snabbduscha och Sedan hämta flickan på dagis :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0