Första träffen med "ung i London"

Igår efter jag jobbat klar skyndade jag mig att byta om och fixa mig. Gick ut och väntade på Ana, tog tunnelbana bort till Svenska Kyrkan. De har något som heter "ung i London", de fixar träffar ibland och event för alla svenskar i London. Nu första gången var det mingel, vi var väldigt många nya, all personal presenterade och berättade en massa, det bjöds på vin och chips osv.
Känns skönt att kunna vända sig till dom då de har kontakter inom allt om det vore något man behöver hjälp med.

Vid nio var träffen slut, vi var ett gäng som gick snett över gatan till den svenska puben och där satt vi och surrade fram till elva.

Alla skulle åt olika håll så jag och Ana sa hejdå till de andra innan tunnelbanan.
Vi insåg att vi var sjukt sugen på mat, vi klev av några hållplatser innan hemma och köpte käk, sjukt gott och sjukt värt det.
Kom hem vid tolv, senare än tänkt men vad gör det då jag har sovmorgon idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0